Musica Vocale tunnelmoi kirkkokonserteissaan Littoisissa ja Liedossa

Mucica Vocale kuoro Littoisten kirkossa.

Kamarikuoro Musica Vocale joulukonsertoi samana sunnuntaina Littoisten ja Liedon kirkossa. Kuva: Antti Partanen / Kaftor.

Kamarikuoro Musica Vocalen joulukonsertit ovat tänä vuonna sunnuntaina 19.12. sekä Littoisten kirkossa että Liedon kirkossa.

Ohjelmassa on tuttuja joulumielen herättäviä lauluja, ja myös muutamia vähemmän tunnettuja tunnelmallisia joululauluja. Kuoron solistina laulaa Mats Lillhannus ja huilistina on Riitta Rainio. Kuoroa johtaa Liedon seurakunnan vastaava kanttori, Tomi Satomaa. Musica Vocalen joulukonsertti lupaa kuulijalle juhlallista, iloista, harrasta ja riemullista — kaikkea, mitä joulu on!

Ensimmäinen sunnuntai-illan konserteista kuullaan Littoisten kirkossa klo 17. Siinä kuullaan Musica Vocalen lisäksi kuoron omia solisteja.  Liedon kirkon konsertti alkaa klo 19, ja silloin kuoron vieraana on raikkaasti ja suloisesti laulava Paraisten lapsikuoro Anna Satomaan johdolla.

Yhdessä Paraisten lapsikuoron kanssa Musica Vocale pitää joulukonsertin vielä myös Paraisten kirkossa maanantaina 20.12. klo 18.30.

Konsertteihin ei ole pääsymaksua, mutta niissä voi osallistua kulujen kattamiseksi seurakunnan musiikkityön hyväksi kerättävään kolehtiin.
Koronapassi vaaditaan yli 16-vuotiailta.

2021-12-13 14:00:00.0