Ryppyinen seteli pyykkinarulla sinistä taivasta vasten.

Tukea rahahuoliin

Rahahuolet voivat yllättää kenet tahansa! Diakoniatyössä sinut kohdataan, siis nähdään ja kuullaan, kiireettömästi ja kokonaisvaltaisesti. Diakoniatyö on kirkollisten sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten tekemää työtä. Saat luottamuksellista tukea talousasioiden selvittelyyn ja hoitamiseen.

Ota rohkeasti yhteyttä seurakuntasi diakoniatyöntekijään ja varaa aika tapaamiseen.

Diakoniatyön taloudellinen avustus on aina kertaluonteinen. Jos avuntarpeesi on jatkuvaa tai toistuvaa, voimme pohtia yhdessä muita tukimahdollisuuksia.

Huomioitavaa

Kun tulet selvittelemään taloudellista tilannettasi diakoniatyöntekijän kanssa, varaudu selvittämään tulosi ja menosi sekä tarvittaessa todistamaan henkilöllisyytesi.

Avustus myönnetään harkinnanvaraisesti. Emme maksa rahaa tilillesi tai anna sitä käteisenä.
Voidaksemme auttaa, tallennamme henkilötietosi asiakasohjelmaan. Tarpeen vaatiessa olemme yhteydessä muihin auttajiin ja asianosaisiin.

Haethan ensisijaisesti yhteiskunnan lakisääteisiä tukia, kuten:

Neuvontaa, tukea ja taloudellista apua antavat myös

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot

diakonissa, vapaaehtoistyön diakoniatyöntekijä, vanhustyö
21420 Lieto

laitosulkoilijat, vanhus- ja kehitysvammaistyö Aurassa, perheet ja pariskunnat Auran alueella

vastaava diakoniatyöntekijä, diakonissa

yksinasuvat, työttömät, omaishoito, päihdetyö

diakonissa, vammais- ja mielenterveystyön diakoniatyöntekijä
21420 Lieto

kehitysvammatoiminta, vammaistyön työryhmä ja liikuntarajoitteisten ryhmä, mielenterveys- ja sururyhmätyö sekä saattohoidon ystävätoiminta

diakoni, perhetyön diakoni, lähetys- ja kansainvälinen työ