Kivaa tekemistä alakoululaisille!

Seurakunnan alakouluikäisille suunnatussa toiminnassa vietetään aikaa kavereiden kanssa ja puuhataan yhdessä. Tekemisen ohessa myös pysähdytään: pohditaan yhdessä elämänasioita ja puhutaan mieltä askarruttavista ajatuksista.

Alakouluikäisille sopivat jutut ja ajantasaiset tapahtumatiedot löydät tämän sivun alaosastaja lisäksi tapahtumasivulta: Lapsille ja lapsiperheille.

Alakouluikäisten kerhoista, leireistä ja illoista saat lisätietoja myös nuorisotyönohjaaja Suvi Pulkkiselta.

Leirielämää ja elämyksiä

Seurakunta järjestää alakouluikäisille leirejä koulujen loma-aikoina. Leireillä ulkoillaan, askarrellaan, leikitään ja hiljennytään yhdessä. Suurin osa leireistä pidetään seurakunnan omassa leirikeskuksessa, Halssissa. Merenrannassa Sauvossa sijaitseva Halssi tarjoaa luononläheisessä miljöössä kivat puitteet monenlaiseen tekemiseen ja harrastamiseen.

Kokkailemaan kaveriporukalla

Kokkikerhoon kokoonnutaan Liedon keskustassa seurakunnan nuortentalolla. Kokkikerhossa tehdään yhdessä monipuolisia, helppoja ja herkullisia kokkailuja. Alakouluikäisten kerhot tarjoavat erilaisia harrastusmahdollisuuksia ja kivaa kaveriseuraa. Kerhot ovat maksuttomia.

Syksyllä 2023 alkoi kaksi kerhoa, tiistaina ja keskiviikkona klo 17.30-19.00. Tiistain ryhmään mahtuu vielä.

Lisätietoa kokkikerhoista ja kauden aikana mahdollisesta vapaana olevista kerhopaikoista saa nuorisotyönohjaaja Joonas Miiluniemeltä.

Kids' Action - iloisia kyläiltoja täynnä toimintaa

Kids' Action -toimintaillat kokoavat alakouluikäiset viihtymään yhteisten tekemisten parissa. Erilaiset toimintapajat ovat olennainen osa vauhdikkaitai iltoja. Lisäksi niihin kuuluu musiikkia sekä yhteinen iltapalatuokio. Menon ja meiningin keskellä hiljennytäänkin hetkeksi. Kids' Action -kyläiltoja pidetään eri puolilla seurakuntaa, kylien seurakuntataloilla. Illat ovat maksuttomia!

Kevään Kids' Action illat seuraavasti:

5.4. Littoisten Tammikallio

19.4. Liedon seurakuntatalo

Lisätietoa ja ilmoittautuminen Antsa Virtanen

Laululintuset - alakouluikäisten oma kuoro

Alakouluikäisten maksuttomasta kuorosta, Lapsikuoro Laululintusista löydät lisätietoja kuorosivulta

Mukaan partioon? Siirry partion alasivulle.

Perheiden patikkamatka Metsäkartanoon Rautavaaralle 27.7.-3.8.2024. Hinta 350€ / aikuinen ja 150€ / alle 16 v.
Ilmoittautumaan pääset sivulta liedonseurakunta.fi/tapahtumat.

Kysy lisää alakoululaisten tapahtumista!

nuorisotyönohjaaja
Hyvättyläntie 19