Auran seurakuntatoimisto

Pappi paikalla

Torstaisin klo 9–13 on Auran seurakuntatoimistossa, seurakuntatalon pihapiirissä, pappi paikalla.

Tervetuloa poikkeamaan ja juttelemaan, jos jokin askarruttaa mieltä – tai jos muuten vain tuntuu mukavalta tai tarpeelliselta piipahtaa!

Asiointipalvelut kirkkoherranvirastossa

Toimitusten ja tilojen varaukset tehdään Liedon kirkkoherranvirastossa. Kirkkoherranvirasto palvelee myös hautojen hoitoon liittyvissa asioissa. Liedon keskustassa, Mestarintuvassa, sijaitseva kirkkoherranvirasto on avoinna arkisin klo 9–13. Asioida voi puhelimitse ja sähköpostitse. Kirkkoherranviraston yhteystiedot

to 25.4. klo 18.00

Toivoa naisille -ilta

Rukous- ja medialähetysillassa kokoonnutaan Auran seurakuntatoimiston ryhmätilassa.
to 16.5. klo 18.00

Toivoa naisille -ilta