MAKSULLISTEN TILAISUUKSIEN PERUUTUSEHDOT

Lasten ja nuorten retket, leirit yms.

1. Peruutukset
    •    Peruutus kuluitta 8 vrk ennen tapahtumaa/ilmoittautumisajan puitteissa.
    •    Mikäli osallistumismaksu on jo maksettu, veloitetaan maksun palauttamisesta käsittelykulut (laskutus- ja pankin kulut) 12 euroa.
    •    7 vrk tai alle tapahtuman alkuun: maksu palautetaan vain sairastumistapauksissa.
    •    Maksu palautetaan ilmoittajan ilmoittamalle pankkitilille.

2. Jos seurakunta operoi jonkun toisen järjestäjän puolesta, noudatetaan tämän toisen tahon peruutusehtoja.

Muut leirit, retket, matkat yms.

1. Ilmoittautuminen on aina sitova
  2. Maksua ei palauteta, vaan korvausta haetaan ensisijaisesti omasta matka-, koti- tai vapaa-ajan vakuutuksesta, huomioitava jo ilmoituksessa.
  3. Maksu voidaan jättää perimättä tai palauttaa, jos henkilöllä on lääkärintodistuksella tai muulla luotettavalla selvityksellä osoittaa pätevä este osallistumiselle.

Diakonia-avustukset

Seurakunnan maksullisiin tapahtumiin, retkiin ja leireihin on mahdollista hakea diakonia-avustusta.

Lisätiedot peruutusehdoista: p. 050 413 7108, sähköposti: liedon.khranvirasto@evl.fi