Kesäreissujen kohteina Kirkon juhlat, Glow-festivaalit ja Taizén luostariyhteisö

Kirkon juhlien kampanjakuva.

Ensi kesän seurakuntamatkojen kohteet ovat monipuoliset ja tarjolla on myös maksuton matkapäivä. Ilmoittautuminen kevään ja kesän seurakuntamatkoille on parhaillaan meneillään verkkosivuilla.

Toukokuun retkipäivä lauantaina 18.5. vie Tampereelle, jossa vietetään 17.–19.5. Kirkon juhlia, kaupunkifestivaalia, jossa ensi kertaa yhdistyvät aiemmin erilleen vietetyt Kirkkopäivät, Kirkon musiikkijuhlat ja Lähetysjuhlat. Liedon seurakunta tarjoaa Tampereelle ilmaisen bussikuljetuksen, ja valtaosa Kirkon juhlien tapahtumista on maksutonta!
Tutustu Kirkon juhlien ohjelmaan tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Ilmoittautuminen matkalle Kirkon juhliin.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tampereella matkataan myös elokuussa. Lauantaina 24.8. on Gospelklassikoiden Glow-festival, jossa Tampereen Nokia Arenan lavalle nousevat kaikki suomigospelin tunnetut klassikot sekä kansainvälisenä artistina Petra. Retken hinta 100 e kattaa bussikuljetuksen ja tapahtumalipun.
Tutustu: Glow Festival.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Ilmoittautuminen matkalle Glow-festivaliin.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Loppukesästä on pidemmän matkan kohteena Taizén luostariyhteisö Etelä-Ranskassa. 26.7. - ti 6.8. tehtävä matka on suunnattu ensisijaisesti nuorille; muutama paikka on vielä jäljellä yli 30-vuotiaille aikuisille. Ranskan maaseudulle muotoutunut ekumeeninen veljeskunta vetää vuosittain tuhansia nuoria eri maista tutustumaan luostarielämään, jossa yhdistyvät kesäleirien yhteisöllisyys, ilo ja energia sekä hiljentyminen ja rukous.
Tutustu Taizéen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Taizén-matkasta lisätietoa ja ilmoittautuminen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2024-03-14 15:33:00.0