Perheleiri

ma 17.6. klo 16.30 – to 20.6. klo 13.00

Halssin leirikeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde leirille meren ääreen yhdessä perheen kanssa irtautumaan hetkeksi arjesta! Leirille on haku 31.5. mennessä.
Hakulomakkeet ovat seurakunnan kotisivuilla.

Liedon seurakunta järjestää kesäisen perheleirin Halssin leirikeskukseen, Sauvoon (Halssintie 25, Karuna). Perheleiri on lapsiperheille tarkoitettu leiri, johon mukaan voi tulla myös isovanhemmat lastenlapsiensa kanssa.

Leirille hakeminen tapahtuu lähettämällä hakulomake verkossa. Viimeinen hakupäivä on pe 31.5.

Leirin perushinta Liedon seurakuntaan kuuluville: Aikuiset 57 €, 1. lapsi 46 €, 2. lapsi 23 € ja 3:sta lapsesta alkaen leiri on ilmainen. Seurakunnan alueella asuvat lietolaiset voivat hakea taloudellista tukea ottamalla yhteyttä diakoniatyöntekijä Katja Laaksoseen katja.laaksonen@evl.fi ja auralaiset diakoniatyöntekijä Anneli Roozbehanin anneli.roozbehan@evl.fi Liedon seurakuntaan kuulumattomille hinta on kaksinkertainen.

Leirille etusijalla ovat seurakunnan alueella asuvat perheet, jotka eivät ole aikaisemmin olleet Liedon seurakunnan perheleirillä. Pyrimme kuitenkin ottamaan kaikki halukkaat mukaan.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

diakoni, perhetyön diakoni, lähetys- ja kansainvälinen työ
Hyvättyläntie 19
21420 Lieto