Motoristikirkko

la 11.5. klo 15.00 – la 11.5. klo 16.30
Ehtoollisvälineet ulkolavan alttaripöydällä ja taustalla sumeana moottoripyöriä.

Liedon kirkko

"Herra, tahdon ajaa oikeaa tietä".
Ulkoilmamessussa Liedon kirkolla pyydetään siunausta alkavaan ajokauteen.

Mototoristikirkkoa vietetään Liedon kirkon edustalla jälleen äitienpäivän aattona.
Vuodesta 1981 alkanut Liedon motoristikirkko on tunnettu ja suosittu ulkoilmatapahtuma,
monelle motoristille ohittamaton ajokauden ja kevään avaus.

Lämpimästi tervetuloa!

Saarnaa seurakuntapastori Riina Pulkkinen.
Musiikista vastaa Pelastustie - yhtye, joka useana vuonna on soittanut motoristien kulkuueseen kokoontumisessa.

Kolehti Yhteisvastuu-keräykselle, syrjäytymisvaarassa olevien nuorten tukemiseksi Suomessa ja maailman katastrofialueilla.
MobilePay: 22045.

Tapahtumassa ei ole seurakunnan toimesta järjestettävää yhteistä paraatiajoa.

Pahoittelemme haittaa liikenteessä

Pyydämme Liedossa motoristikirkkopäivänä 11.5.2024 liikkuvia huomioimaan:
Kirkkotie välillä Karjatie - Hyvättyläntie on suljettu n. klo 12-18, jolloin liikenne ohjataan Hyvättyläntien ja Karjatien kautta. Seurakuntatalon paikoitusalue on käytössä. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Messun käsiohjelma Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä

Auran kirkkoalue, Liedon kirkkoalue, Littoisten kirkkoalue, Tarvasjoen kirkkoalue