Keva- kinkerit Kanta-Loimaan seurakuntatalolla

ke 17.4. klo 16.00

Muu tila

Maakunnalliset kehitysvammaisten kinkerit ovat tänä vuonna Loimaalla
ja mekin, Liedon seurakunnan alueen Keva-väki, lähdemme sinne!

Tämän vuoden maakunnalliset kehitysvammaisten kinkerit pidetään Loimaalla, Kanta-Loimaan seurakuntatalolla ( os. Kanta-Loimaantie 13).
Kinkerit alkavat Loimaalla klo 17 päivällisellä ja päättyvät klo 19.
Turvallisuus ja suoja ovat hyvin ajankohtaisia asioita. Hyvä Paimen lupaa, että saamme olla suojassa. Kinkerivirtenä onkin 378:1,2,6," Kaitse Jeesus, paimen hyvä".
Ja kinkeriläksy Hesekielin kirjasta: Hes. 34: 11-16.
Liedon seurakunnan alueen väki! Ilmoita tulostasi sähköpostilla sirkku.ruuskanen@evl.fi tai puhelimitse 050 5980734 torstaihin 26.3. mennessä, jos tulet Liedon seurakunnan yhteiskuljetuksella. Ilmoita samalla mahdollisista ruoka-allergioista! Ruokamaksu 5€.
Kun menet suoraan Loimaalle ilmoittautuminen ja tiedustelut pertti.arola@evl.fi tai 050-5702656.
  • Aikuisille Aikuisille

Järjestäjä

Auran kirkkoalue, Liedon kirkkoalue, Littoisten kirkkoalue, Tarvasjoen kirkkoalue