Pääsiäisyön messu ja ateria - uusien urkujen käyttöönotto

la 30.3. klo 22.00 – la 30.3. klo 23.00
Liedon kirkossa ruokapöytä ja uudet urut.

Liedon kirkko

Kristus nousi kuolleista! Kokoonnumme juhlimaan pääsiäisen ilosanomaa ja Liedon kirkon uusia urkuja.

Pääsiäisyönä kristityt riemuitsevat: Kuolema on voitettu, Kristus on sen voittanut! Tänä pääsiäisyönä Liedon kirkossa riemuitaan myös siitä, että uudet urut soivat ensimmäisen kerran messussa ja äänellään palvelevat iloitsevaa seurakuntaa. Messun toimittavat Kaisa Kraft, Tomi Satomaa, Risto Leppänen, Outi Tukia-Takala sekä nuorten jumalanpalvelusryhmä.

Messun jälkeen Liedon kirkossa syödään pääsiäisyön ateria, jonka Liedon Martat ovat valmistelleet. Juhlapöytään voi tuoda myös itse herkkuja tarjolle nyyttikestihengessä.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Verkossa messu Youtube-kanavalla Liedon seurakunta. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä