Selkokielinen jumalanpalvelus

su 18.2. klo 10.00 – su 18.2. klo 12.00

Liedon seurakuntatalo

Vietämme selkokielistä ehtoollisjumalanpalvelusta - tervetuloa!

Selkokielisessä jumalanpalveluksessa on pappina kehitysvammaistyön pappi Pertti Arola ja kanttorina Kaisa Kraft. Jumalanpalvelusta on valmisteltu seurakunnan kehitysvammaisten ryhmissä ja ryhmäläiset osallistuvat messun toteuttamiseen yhdessä diakoniatyöntekijöiden Anneli Roozbehanin ja Sirkku Ruuskasen kanssa.

Selkokielinen jumalanpalvelus on mukautettu sisällöltään, sanastoltaan ja rakenteeltaan ymmärrettävämmäksi. Se on kaikille avoin, tavallinen jumalanpalvelus, mutta sopii erityisesti heille, joiden on syystä tai toisesta vaikea lukea tai ymmärtää yleiskieltä.

Messun jälkeen on tarjolla kirkkokahvit. Lämpimästi tervetuloa!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Katso verkossa: jumalanpalvelus näkyy Youtubessa kanavalla Liedon seurakunta. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Liedon kirkkoalue

diakonissa, vapaaehtoistyön diakoniatyöntekijä, vanhustyö