Taidenäyttelyn avajaiset: "Armas", Silja Selonen

to 1.2. klo 18.00
Maalauksessa käden päällä pikkulintu.

Littoisten kirkko

Galleria Kyläkirkon uusi näyttely "Armas" tuo Littoisten kirkkoon kuvataitelija Silja Selosen teokset - savelle ja puulle maalattuja armauden kuvia.
Avajaisissa kuullaan myös urkutaiteilija Arttu Selosen teos "Ode in Code".

Kuvataiteilija Silja Selosen teokset pyrkii visualisoimaan aistien luomaa maailmaa, luonnonmukaisesti. Galleria Kyläkirkossa esillä olevat Selosen teokset ovat savelle ja puulle maalattuja armauden kuvia.

Näyttelyn avajaisiltana kuullaan myös urkutaiteilija Arttu Selosen teos "Ode in Code", joka pohjautuu ikivanhan geenin molekyylijärjestykseen. Teoksen taustalla on Silja Selosen äänitaideopintojen aikana tekemä sovitus äänitaajuuksiksi muunnetusta geneettisestä koodista. Arttu Selosen urkuteoksena se soi pyhää elämää ja sen selittämätöntä ihmettä.

Avajaisiltaan on vapaa pääsy. Avajaisten jälkeen "Armas"-näyttelyyn voi tutustua aina Littoisten kirkossa olevien tilaisuuksien yhteydessä.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä