Lahja lapselle -joululahjakeräys käynnissä

Tänäkin vuonna autetaan Lahja lapselle -joululahjakeräyksellä lapsiperheitä Aurassa ja Liedossa. Lahjoittajien osalta keräys vierähti käyntiin tällä viikolla.
 Vapaaehtoiseksi lahjoittajaksi ilmoittautuva saa lapsen lahjatoiveen, jonka arvo on korkeintaan 50 euroa. Tiedon saa myös lapsen iästä.

Lahjoittajaksi ilmoittaudutaan sähköpostitse osoitteeseen lahjalapselle.lieto@evl.fi.
Tarkemmat ohjeet löytyvät verkkosivulta liedonseurakunta.fi/lahjalapselle

Toiveiden välitys on nyt vilkkaimmillaan, joten vastausta voi joutua muutaman päivän odottamaan. Sujuvimmin osallistuminen ja lisätietojen saanti onnistuukin verkon kautta, mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, puhelimitsekin voi ilmoittautua keräyksestä vastaavalle diakoniatyöntekijälle: Katja Laaksonen, p. 050 570 7177.

Lahja lapselle tuo apua taloudellisesti haastavassa tilanteessa oleville lapsiperheille. Lahjatoiveet ovat pääasiassa diakonian asiakasperheiltä. Liedon seurakunnassa Lahja lapselle järjestetään 13. kerran.

2023-11-23 16:28:00.0