Joonas Miiluniemi nuorisotyönohjaajan virkaan

miiluniemi joonas_WEB.jpg

Joonas Miiluniemi valittiin nuorisotyönohjaajan virkaan.

Kirkkoneuvosto valitsi Liedon seurakunnassa avoimena olleeseen nuorisotyönohjaajan virkaan
yhteisöpedagogi (AMK) Joonas Miiluniemen

Virkasuhde alkaa marraskuun alusta. Miiluniemi on jo aiemmin työskennellyt Liedon seurakunnassa määräaikaisessa virassa nuorisotyönohjaajana kahden vuoden ajan. Tästä syystä virantäytössä edellytettyä puolen vuoden koeaikaa ei nyt tarvita.

Kirkkoneuvosto teki valintapäätöksen 12.10.2023 kokouksessaan, jossa se myös päätti julistaa haettavaksi määräaikaisen nuorisotyönohjaajan viran 1.12.2023-31.12.2026. Seurakunnassa voimassa oleva määräaikainen virka, jota Miiluniemi aiemmin hoiti, olisi päättynyt 2024 vuoden lopussa, mutta nuorisotyönohjaajan pidempiaikainen tarve on ilmeinen. Sitä puoltaa etenkin rippukouluikäisten suuri määrä lähivuosina.

2023-10-17 13:50:00.0