Joulun lahjoitukset ripeästi ajoissa matkaan

Seurakunnan diakoniatyö toivoo, että erilaiset lahjoitukset, joita diakonialle joulun alla runsaasti osoitetaan, tulisivat mahdollisimman pian, hyvissä ajoin ennen joulun aikaa.

Avustustyössä ovat joulukuun viikot ja joulunaluspäivät ruuhkaisia ja kiireisiä. Kun lahjoitusten kanssa on jo nyt marraskuun alkupuolella ripeästi asialla, varmistuu, että apu tavoittaa tarvitsevan ja jouluksi tarkoitetut lahjoitukset todella siksi ehtivät.

Erilaisten lahjoitusten luovuttamisesta on hyvä sopia tarkemmin ottamalla yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijään: yhteystiedot löytyvät verkkosivuilta

Erilaisia hyväntekeväisyyslahjoituksia tulee vuosittain runsaasti niin yksityisiltä ihmisiltä kuin yrittäjiltäkin. Avunannosta ovat luonnollisesti hyvin kiitollisia paitsi lahjoitusten saajat myös avun välikätenä toimivat diakoniatyöntekijät.

Aivan omana kampanjanaan käynnistyy marraskuussa myös tuttuun tapaan suosittu Lahja lapselle -keräys.  Siitä, miten voit auttaa Lahja lapselle -joululahjakeräyksen lahjoittajana lisätietoa verkkosivuillamme.

2023-11-08 17:00:00.0