Satomaa laulattaa kesäkuussa kolmasti

Tomi Satomaa seisoo flyygelin äärellä kuoroharjoituksissa.

Tomi Satomaa harjoituttaa kesäkuussa Kolmen kerran projektikuoron. Kuva: Antti Partanen / Kaftor

Kesäkuun alussa kokoontuu projektikuoro Kolmen kerran kuoro Tomi Satomaan johdolla. Nimensä mukaisesti kuoro kokoontuu vain kolme kertaa. Ensimmäinen tapaaminen on keskiviikkona 1.6. Liedon pappilassa klo 18-19.30 ja toinen tapaaminen Liedon kirkossa 8.6. klo 18-19.30. Kolmas kuorokerta on esiintyminen kesäillan musiikkihetkessä Liedon kirkossa torstaina 9.6. iltakuudelta.

Kuoroon ovat tervetulleita niin kokeneet kuin kokemattomatkin kuorolaiset. Kesäisistä kansanlauluista sekä kevätvirsistä koostuva kuoron ohjelmisto valitaan laulajien mukaan ensimmäisissä harjoituksissa.

Lisätietoja: vastaava kanttori Tomi Satomaa, p. 050 5117 598 tai tomi.satomaa@evl.fi

Tue May 17 18:12:00 EEST 2022