Olkkari

Olkkari on kaikille yläkouluikäisille ja vanhemmille nuorille tarkoitettu nuokkarimainen tila. Olemme auki vuoden jokaisena torstaina kello 14-20 Liedon seurakuntatalon pihassa löytyvällä Nuortentalolla.

Veisumessut

Veisumessut ovat nuorten järjestämiä messuja, joissa musiikki valitaan Nuoren seurakunnan veisukirjasta. Veisumessujen ajankohdat löydät tapahtumahausta.

Koulutusryhmät

Koulutusryhmien kokoontumisista löydät lisätietoja koulutusryhmän omilta sivuilta.

Isoskoulutus

Tutorkoulutus

Jedikurssi

Nuorten bändi Catena Claves

Aloitamme syksyn bänditoiminnan 22.9. kello 17-19 Nuortentalolla. Lisätietoa bändin toiminnasta löydät täältä!

Nuorten Raamis

Jatkoa riparien raamiksille? Nuorten oma Raamattu-ryhmä kokoontuu Liedon mestarintuvan kerhotilassa kello 17.30-19.00 seuraavasti:

14.2.

28.2.

6.3.

20.3.

10.4.

24.4.

8.5.

22.5.

Raamis on tarkoitettu riparin käynneille alle 18-vuotiaille. Raamisten teemoina on mm. vapaus, rakkaus, valta, luottamus, myötätunto, ihmisyys ja oikeudenmukaisuus. Mehutarjoilu! Raamista vetää Pinja Länsikallio.

Työntekijät tavoittaa myös perinteisesti sähköpostitse, puhelimitse tai esim Whatsappissa!

vastaava nuorisotyönohjaaja
Hyvättyläntie 19