Pyhiinvaellus Liedon kirkonkylässä

Aloituspaikka: kellotapuli, Liedon kirkon pysäköintialue (karttaopastus aloituspaikkaan sivun alaosassa), Kirkkotie 14 , 21420 Lieto

OHJEEKSI PYHIINVAELTAJALLE

Voit valita reitiksi joko pienemmän, Liedon kirkkomaan pyhiinvaelluksen tai jatkaa Kirkkomaalta vielä kartassa näkyvälle pidemmälle reitille.

Pysähdyspaikkojen hiljentymiseen löydät apua myös QR-koodien avulla. Samat tiedot löydät myös näiltä verkkosivuilta.

Pyhiinvaelluksella liityt isoon kristittyjen joukkoon, joka aikojen kuluessa on kulkenut pyhille paikoille. Pyhiinvaellus on myös sisäinen matka. Siihen kuuluu pysähtyminen. Pysähdyspaikoilla voit hiljentyä, rukoilla, mietiskellä elämääsi.

Karttakuva pyhiinvaelluksen reitistä. Sama kuva löytyy ylempää Googlen karttalinkin takaa.

Karttalinkin pyhiinvaelluksen reitille löydät täältä.

Suositeltu aloituspaikka on Liedon kirkon pysäköintialue. Myös Keisvuoren hautausmaan pysäköintialueita voi käyttää.

Hyviä eväspaikkoja reitin varrella ovat esimerkiksi Keisvuoren hautausmaan pysäköintialueen vieressä oleva metsänreunan pysähdyspaikka, Liedon pappilan piha sekä Jokipolun levähdyspaikat.

Wc-tilat Liedon kirkossa (avoinna klo 10-18) sekä kirkon ja Keisvuoren hautausmaan varikkorakennuksissa.

Esteetön wc Esteetön wc
wc wc