Päiväkerhoihin ilmoittautuminen avoinna – kerhoryhmät syksyllä Liedon keskustassa, Ilmarisissa ja Littoisissa

Ilmoittautuminen ensi syksyn päiväkerhoryhmiin on alkanut. Ilmoittautuminen on avoinna verkossa, ja syksyn ryhmiin ilmoittautumiseen on aikaa toukokuun loppuun.  Liedon seurakunta järjestää monipuolista päiväkerhotoimintaa 3–5-vuotiaille lapsille Liedon keskustassa, Littoisissa sekä Ilmarisissa. Päiväkerhon sivulta voit lukea lisää syksyllä 2020 alkavaksi suunnitelluista ryhmistä ja niiden painotuksista. Päiväkerhopaikkoja on aina mahdollista hakea myös kesken toimikauden.

Ilmoittautuneiden määrä voi vaikuttaa päiväkerhoryhmien toteutumiseen, ja lisäksi syksyn kerhojen aloitusaika on koronatilanteen takia vielä avoin. Tarkentuneista ja varmistuneista tiedoista kerrotaan myöhemmin verkkosivuillamme sekä sosiaalisessa mediassa, Facebookissa Liedon seurakunnan sivulla sekä lapsiperheiden omassa Liedon seurakunnan perhekerho -ryhmässä. Päiväkerhoon ilmoittautuneille lähetetään kerhokirje kesän alussa, juhannukseen mennessä. Kerhokirjeessä on tarkentuneet tiedot omasta ryhmästä ja sen aikatauluista.

Lisätietoja päiväkerhosta ja ilmoittautuminen avoinna päiväkerhosivulla.

2020-04-29 13:43:27.0