Keväiset lauluillat Liedon seurakunnan YouTube-kanavalla

Luonto herää, linnut laulavat ja kevät koittaa. Siihen on meidänkin mukava yhtyä poikkeusolojenkin aikana. Liedon kirkosta lähetetään kolmena keskiviikkoiltana keväinen lauluilta, jota voit seurata YouTubessa kanavalla Liedon seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja yhtyä lauluun kotisohvallasi. Iltaseitsemältä alkavat tilaisuudet kestävät noin 40 min.

Keskiviikkona 29.4. klo 19 Oi, kuinka kevät säteilee, kevätvirsiä kanttori Tomi Satomaan ja Musica Vocale-kuoron kvartetin kanssa
Keskiviikkona 6.5. klo 19 Kuule linnun laulua, katso kohti taivasta keväisiä hengellisiä lauluja kanttori Kaisa Kraftin johdolla
Keskiviikkona 13.5. klo 19 Olkoon ylläsi kirkas taivas keväisiä hengellisiä lauluja kanttori Svetlana Jääskeläisen johdolla ja mukana myös sopraano Pia Pajala.

2020-04-28 11:58:48.0