Koko perheen sunnuntailounaat käynnistyvät tammikuussa

Kevätkaudella Liedon seurakunta tarjoaa edullisen lounaan joka kuukauden viimeisenä sunnuntaina. Lounas on tarjolla Liedon seurakuntatalolla (Kirkkotie 15) heti jumalanpalveluksen
jälkeen noin klo 11.15. Lounaalle voi myös tulla, vaikkei jumalanpalvelukseen osallistuisikaan. Vapaaehtoinen ruokamaksu on kolme euroa aikuisilta.

Hyvä ruoka ja yhdessäolo ovat lounaalla pääasia. Muuta ohjelmaa ei ole. Ruokailla saa omassa rauhassa tai yhdessä toisten kanssa, miten vain haluaa. Paikalla on aina seurakunnan oma diakoniatyöntekijä, jonka kanssa voi halutessaan samalla jutella.

Lounasta ennen hieman lyhyempi jumalanpalvelus

Jumalanpalvelus Liedon kirkossa alkaa joka sunnuntai klo 10 ja kestää noin tunnin. Lounassunnuntaina jumalanpalvelus on hieman tavallista lyhyempi. Myös kirkkoon voi tulla yksin tai yhdessä; siellä on mahdollista tavata muita, myös seurakunnan työntekijöitä, mutta halutessaan olla voi omassa rauhassa. Kaikenikäiset lapset ovat aina tervetulleita jumalanpalvelukseen. Kirkon etuosassa on leikkipaikka pienemmille. Oman vanhemman kanssa lapset voivat osallistua myös ehtoolliselle.

2018-12-19 14:26:00.0