Laitilan kirkkokuoro vierailee yhteiskonsertissa

Kirkkokuoro2018_kuorokuva11_THUMB.jpg

Liedon kirkkokuoro saa vieraakseen Laitilan kirkkokuoron sunnuntaina 29.4. klo 16 Liedon kirkossa pidettävään kuorokonserttiin. Kuorot laulavat pari laulua yhdessä sekä useita lauluja omilla kokoonpanoillaan. Ohjelmassa on tuttuja klassikoita kuten Suojelusenkeli ja Pikkulintu riemuissaan, raamatunteksteihin tehtyjä lauluja sekä uusia messulauluja. Lisäksi konsertissa kuullaan Laitilan kanttori Jouni Maunulan yksinlaulua.

Kuorojen yhteiskonsertti jatkaa Liedon kirkkokuoron toimintarikasta vuotta, jossa tuoreimpana takana huhtikuun alun Yhteisvastuukonsertti. Konsertti tarjoaa samalla mahdollisuuden tulla tutustumaan tähän hauskaan ja hyvin soivaan kokoonpanoon, jos vaikka harkinnassa on lauluharrastuksen aloittaminen. Ensi vuosi on kuoron juhlavuosi, ja 90 vuotta täyttävä Kirkkokuoro valmistautuu tähän erityiseen kuoro- ja konserttivuoteen, joka lupaa mielenkiintoisen ja monipuolisen lauluharrastusvuoden ja kuulijoille hyvää antia.

Kirkkomusiikin helmiä – Liedon ja Laitilan kirkkokuorojen yhteiskonsertti 29.4. klo 16 Liedon kirkossa. Vapaa pääsy, kolehti Varsinais-Suomen Kirkkomusiikkipiirin hyväksi.

2018-04-26 13:00:00.0