Perinteiset joulumyyjäiset kuuluvat adventtiin

Lähetystyön ja diakonian perinteiset joulumyyjäiset aloittavat odotetut adventin ajan myyjäiset.

Lähetystyön ja diakonian myyjäiset pidetään perjantaina 8.12. klo 17-18.30 Liedon seurakuntatalolla.  Kahvio on seurakuntatalolla avoinna ja arpoja myynnissä jo klo 16.30 alkaen. Myyjäiset avaa Esko Laine yhdessä seurakunnan Laululintuset-lapsikuoron kanssa.

Myyjäisten tuotolla autetaan ihmiskaupan uhreja Kansanlähetyksen kautta, tuetaan Mongolian vastaperustettua luterilaista kirkkoa Lähetysyhdistys Kylväjän kautta sekä annetaan Suomen Lähetysseuran kautta kummitukea Etiopian orpolapsille.

Tammikallion seurakuntakodissa pidetään lähetystyön joulumyyjäiset torstaina 14.12. klo 17-19.30.

Jouluntunnelman täyteisissä ja hyvää tekevissä myyjäisissä on pukinkonttiin ja joulupöytään tarjolla kotitekoisia laatikoita, hilloja ja mehuja sekä lämpimiä sukkia, käsineitä, huiveja ja päähineitä. Tämän joulun erikoisuutena myös Teija Sopasen reseptillä valmistettua suppilovahveropikkelssiä! Valikoimassa Liedon seurakuntatalolla perjantain myyjäisissä myös joulumyyjäisten kestosuosikki, perinteinen ohravelli.

Tarvasjoen seurakuntatalolla perinteiset joulumyyjäiset ovat lauantaina 9.12. klo 10-12. Tiedustelut pöytävarauksista: seurakuntamestari Riitta Aaltonen, p. 044 774 7418.

2017-12-07 16:41:58.0