Muskari-ilmoittautuminen alkaa 17.8. aamuyhdeksältä

Seurakunnan muskareihin ilmoittautuminen alkaa torstaina 17.8. klo 9. Ilmoittautuminen tapahtuu puhelimitse, kerhopisteittäin.

Syyslukukaudella 2017 muskareita pidetään Liedon keskustassa, Asemalla, Ilmarisissa, Littoisissa, Loukinaisissa ja Tarvasjoella.

Muskarisivulta löytyy kunkin kerhopisteen ilmoittautumispuhelinnumero. Sieltä löytyvät myös tiedot muskariryhmien ajankohdista.

Seurakunnan muskariryhmät ovat perhemuskareita, eli lapsen ja vanhemman – tai muun aikuisen, vaikkapa isovanhemman – yhteisiä musiikkituokioita. Ne ovat maksuttomia.

Muskariryhmät ovat perinteisesti olleet hyvin suosittuja ja täyttyneet nopeasti ilmoittautumisen alettua. Ryhmiin otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

2017-07-26 23:12:00.0