Monipuolinen kuorosyksy käynnistyy

Laulajia nuotteineen kuoroharjoituksissa.

Liedon seurakunnassa on jopa seitsemän säännöllisesti harjoittelevaa kuoroa ja lisäksi projektiluonteisia lauluryhmiä. Kuva: Antti Partanen / Kaftor

Seurakunnan kuorot käynnistävät syyskauttaan elo-syyskuussa. Tarjonta on monipuolista ja kuorotoiminta vireää. Lauluharrastuksen aloittamista harkitseva löytää kuoropaletista varmasti itselleen istuvan ja sopivantasoisen porukan.

Säännöllisesti harjoittelevia kuoroja on kaikkiaan seitsemän. Joukosta löytyy perinteikästä kirkkokuoroa, kamarikuoroa, gospeliin keskittyviä kokoonpanoja ja omat ryhmänsä on myös esimerkiksi lapsi- ja seniorilaulajille.

Näiden lisäksi aina ajoittain kootaan erilaisia projektikuoroja, joilla on muutamia harjoituskertoja ja mahdollisesti jokin esiintyminen.

Kaikkiin kuoroihin otetaan ilolla lisää laulajia. Osaan on koelaulu. Liedon kirkkokuoron koelaulut pidetään keskiviikkona 24.8. klo 18.30-20 Liedon seurakuntatalolla. Muista koelauluista ja ihan kaikista kuoroihin ja lauluharrastukseen liittyvistä seikoista kannattaa kysyä lisää kuoroja ohjaavilta kanttoreilta.

Tutustu kuoroihin ja löydä omasi!

2022-08-12 12:02:00.0