Tarvasjoen kesäretki Uuteenkapupunkiin

ma 24.7. klo 9.00

Ilmoittaudu mukaan retkelle: maanantaina 24.7. matkataan tutustumaan Uutenkaupunkiin!

Tiedossa opastettu kaupunkikiertoajelu tutustuen kaupungin 400-vuotiseen historiaan ja elinvoimaiseen nykyaikaan. Mielenkiintoisia vierailukohteita ovat Bonk-museo ja Taidetalo Pilvilinna, kummassakin monenlaista mielenkiintoista nähtävää. Shoppailijoilla mahdollisuus tutustua Kenkäkauppa Alinan tarjontaan. Välillä lounastetaan ja kahvitellaan. Päivän päätteeksi on Vanhassa kirkossa Crusell-viikon konsertti Lunga, puhallin- ja pianomusiikkia. Koko päivän retken hinta 75,- /eläkeläiset 65,-. Lähtö Tarvasjoen srk-talolta klo 9.30, paluu n. klo 21. Lisätiedot ja ilmoittautumiset su 9.7.mennessä: Ensi Kulta, p. 044 4848 147 tai Minna Mäkinen, p. 0400 840 025. Matkan järjestävät Yhteiskuntavastuun ja Musiikkityön tiimit.
  • Musiikki Musiikki
  • Aikuisille Aikuisille