Ollaan yhdessä - tehdään yhdessä - Yhteisvastuun aloitus

Muu tila

Perheille mukavaa tekemistä Yhteisvastuun aloituksen merkeissä. Tervetuloa kaikki vauvasta vaariin, yksin tai yhdessä!

Ollaan yhdessä - tehdään yhdessä!
sunnuntaina 5.2. klo 11.15 - 13.00
Liedossa seurakuntatalolla ja sen piha-alueella

Päivän voi aloittaa klo 10 kirkossa ja sen jälkeen voit siirtyä seurakuntatalon pihapiiriin tai tulla suoraan noin klo 11.15.
Tarjolla on hernerokkaa ( ja jälkkäriä kanssa!) ja puuhaa monenlaista: Näperrys- ja nypläysnurkka, rastiseikkailua, Halibernien paijausta. Yhteisessä aamupäivässä voi myös kurkistaa partiolaisten telttaan ja löytää sisäisen Järnefeltinsä ja voittaa vaikka Pietarin kalansaaliin... Asiaa Yhteisvastuustakin kuullaan. Tapahtumassa kerätään pieniä materiaalimaksuja Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Varaathan siis roposia mukaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille