Seurakuntatalon kattoremontti on alkanut

Liedon seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi 7.4. Liedon seurakuntatalon vesikaton peruskorjauksen tekijäksi Varsinaisbitumi Oy:n. Remontti on aloitettu toukokuun alussa ja on arvioitu, että sisääntulokatoksen osalta se valmistuu toukokuun loppuun mennessä. Poikkeusolot ovat mahdollistaneet sen, että kattoremontin alkaessa remontista aiheutuvat haitat ovat jääneet vähäisiksi. Kesäkuun alussa rippikoululaiset valtaavat seurakuntatalon ja muukin seurakuntatalon käyttö tulee kesän aikana lisääntymään. Kattoremontin vuoksi seurakuntatalon ympäristö on merkitty työmaa-alueeksi, jonne meneminen on ehdottomasti kielletty. Työmaa-alueen takia kulku pysäköintialueelta seurakuntatalolle on siirretty Nuortentalon vasemmalta puolelta, roskakatoksen vierestä tapahtuvaksi. Pahoittelemme remontista arkipäivisin aiheutuvaa mahdollista meluhaittaa. Remontin on tarkoitus valmistua elokuun loppuun mennessä.

2020-05-25 17:24:02.0