Esirukouspyynnön voi lähettää verkkojumalanpalvelukseen – sähköiset lomakkeet käytössä

Seurakunnan verkkosivujen kautta voi lähettää esirukouspyynnön jumalanpalvelukseen myös nyt poikkeusoloissa, kun jumalanpalveluksiin voivat seurakuntalaiset osallistua vain verkon välityksellä.
Sähköinen esirukouslomake löytyy seurakunnan verkkosivujen etusivulta.

Osa sähköisistä lomakkeista oli aiemmin keväällä poissa käytöstä, kun monien seurakuntien käyttämässä, kirkon yhteisessä verkkojulkaisutyökalussa toteutettiin versiopäivitys. Nyt lomakkeet ovat jälleen käytössä, ja esirukouspyynnön voi entiseen tapaan lähettää verkossa anonyymisti.

Liedon kirkossa pidettävät jumalanpalvelukset ovat nähtävissä YouTube-kanavalla Liedon seurakunta Linkki avautuu uudessa välilehdessäsekä suorina lähetyksinä että tallenteina.

2020-04-15 14:07:00.0