Kesäinen perheleiri

pe 21.7. klo 10.00

Halssi

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lähde perheen kanssa irtautumaan hetkeksi arkirutiineista ja nauttimaan kesästä!

Liedon seurakunta järjestää kesäisen perheleirin Halssin leirikeskukseen, Sauvoon. (Halssintie 25, Karuna). Perheleiri on lapsiperheille tarkoitettu leiri, johon mukaan voi tulla myös isovanhemmat lastenlapsiensa kanssa.

Leirille hakeminen tapahtuu paperillisella hakukaavakkeella tai seurakunnan nettisivuilta löytyvän ilmoittautumislinkin kautta. Viimeinen haku-päivä on 16.6. Leiri valinnoista ilmoitetaan hakijoille viikolla 25.

Leirin hinta lietolaisille: Aikuiset 24 €, 1. lapsi 24 €, 2. lapsi 12 € ja 3:sta lapsesta eteenpäin leiri on ilmainen. Leirimaksuun voi hakea taloudellista tukea ottamalla yhteyttä diakoniatyöntekijä Jenna Ala-Nisulaan, p. 050 493 0442, jenna.ala-nisula@evl.fi
Leirille etusijalla ovat perheet, jotka eivät ole aikaisemmin olleet Liedon seurakunnan perheleirillä. Pyrimme kuitenkin ottamaan kaikki halukkaat mukaan.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille