Ehdokaslistat Liedon seurakuntavaaleissa 2018

Keskellä kirkkoa -ehdokaslista: Rakennamme kaikenikäisten seurakuntaa. Hyvä seurakunta huolehtii heikoimmista, tukee kristillisyyttä arjessa, kasvattaa lapsia ja aikuisia, puhuu rohkeasti Jumalasta, iloitsee, rukoilee ja uskoo. Rakennetaan yhdessä! Keskusta ja sitoutumattomat

Meidän Tulevaisuus -ehdokaslista: Minun kirkossani jokainen voi tuoda esille omat vahvuutensa ja osaamisensa, yhdessä tehden, yhteisen hyvän rakentamiseksi. Minun kirkkoni tukee nuorten kasvua, auttaa lähimmäistä ja kunnioittaa ihmisarvoja. Minun kirkkoni on meidän tulevaisuus!

Perusseurakunta-ehdokaslista: Perusseurakunta haluaa pitää perinteisesti seurakunnan hengellisen ja taloudellisen pohjan vankalla ja horjumattomalla linjalla niin etteivät hetken muoti-ilmiöt niitä heiluta. Valitsijayhdistyksen perustajat ovat perussuomalaisesti ajattelevia.

Ankkuri-ehdokaslista: Ankkuri-ryhmäläisiä yhdistää tahto huolehtia seurakuntamme läsnäolosta jäsenensä jokaisessa elämänvaiheessa. Tämä edellyttää huolellista taloudenhoitoa. Haluamme jättää tuleville sukupolville kirkon, joka pitää esillä hyvää sanomaa tuoreella tavalla.

Alta voit nähdä kaikki ehdokkaat – Liedon seurakunnan ehdokkaat saat näkyviin valitsemalla valikosta "Liedon seurakunta".

Liedon seurakuntavaaliehdokkaisiin voit tutustua myös vaalikoneen ja ehdokasgallerian kautta. Kaikki ehdokkaat eivät kuitenkaan ole näissä mukana. Kattavasti ehdokkaat listoittain näet suoraan tästä.