Papit ja diakoniatyöntekijät tavattavissa

Papin ja diakoniatyöntekijän kanssa voit keskustella luottamuksellisesti elämän ja uskon kysymyksistä. Voit ottaa heihin yhteyttä, kun mieltä askarruttavat erilaiset elämänkysymykset, ihmissuhdeasiat, yksinäisyys, sairaus tai hengelliset kysymykset. Voitte sopia tapaamisesta seurakunnan tiloihin tai kotiisi.

Papin tai diakoniatyöntekijän voi kutsua myös sairaan luokse käymään ja jakamaan ehtoollista.

Kriisitilanteessa voit hakea taloudellista avustusta diakoniatyöntekijän kautta. Taloudellista tukea myönnetään harkinnan mukaan.

Apu on aina luottamuksellista ja maksutonta. Ota yhteyttä:

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot

Pappien yhteystiedot

Kirkkoherranvirastosta voit pyytää papin tai myös diakoniatyöntekijän sairaan luokse. Kirkkoherranviraston kautta voi myös sopia muusta tapaamisesta papin kanssa.

Perheneuvonta tarjoaa tukea parisuhteeseen ja perhe-elämään. Perheneuvontaa tarjoaa Turun Perheasiain neuvottelukeskus