Lahja lapselle kerää jälleen joululahjoja lietolaisille lapsille

Liedon seurakunnan diakoniatyö toteuttaa jälleen tänäkin vuonna Lahja Lapselle –keräyksen. Tämänvuotinen keräys on Liedossa seitsemäs.

Lahjoittajaksi voi ilmoittautua 16.11. alkaen seurakunnan verkkosivuilta sekä puhelimitse päivystysaikoina.

Vuosien aikana sadat lapset ovat saaneet joululahjan vapaaehtoisilta lahjoittajilta. Tänäkin tarve on suuri, yli 170 lapsen tai nuoren toiveen täyttyminen on Lahja lapselle -keräyksen varassa. Tänä vuonna lahjansaajat ovat perheistä, jotka kuluvan vuoden aikana ovat olleet diakoniatyön asiakkaita.

Yksityisten ihmisten lisäksi lahjoittajaksi toivotaan myös yrityksiä ja yhdistyksiä, ja mukaan voi lähteä vaikka työporukalla tai harrasteryhmän kanssa.

Lahjoittajien lisäksi tarvitaan vapaaehtoisia avuksi paketointitalkoisiin. Lahjoja paketoidaan neljässä eri talkoovuorossa kahtena päivänä, maanantaina 27.11. ja tiistaina 28.11.

Lahja Lapselle: Katso lisää ja ilmoittaudu lahjoittajaksi tai avuksi paketointitalkoisiin.

2017-11-13 14:52:00.0