Syksyllä kaksi yhteistä retriittiä Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän kanssa

leaves-1363766_960_720_THUMB.jpg

Syksyllä pidetään kaksi Turun ja Kaarinan kanssa yhteistä retriittiä Rymättylän Tammilehdossa.  ”Puiden huminaa ja hiljaisia rukouksia” retriittiä vietetään viikonloppuna 15.–17.9. Ohjaajina siellä ovat retriittipappi Päivi Vuorilehto ja diakonissa Outi Haijanen.

Neuleretriitti ”Kudon sydämeeni hiljaisuuden” pidetään viikonloppuna 20.–22.10. Neuleretriittiä ohjaavat pastori Elina Ahola ja Mervi Rainio.

Retriitissä kiire, melu ja arjen vaatimukset katkaistaan vetäytymisellä hiljaisuuteen ja lepoon. Hiljentymisen tukena on luostariperinteestä juontuvia rukoushetkiä ja meditaatioita, virikepuheita ja ehtoollisen vietto. Aikaa jää muun muassa ulkoilulle, nukkumiselle, lukemiselle ja kiireettömille aterioille.

Retriittien hinnat ja muita lisätietoja saa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän retriittisivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä Auli Hynönen-Rinteeltä: auli.hynonen-rinne@evl.fi tai p. 040 3417 207.

Molempiin retriitteihin on ilmoittautuminen jo avoinna.  Suorat linkit ilmoittautumisiin:

Puiden huminaa ja hiljaisia rukouksia 15.–17.9.Linkki avautuu uudessa välilehdessä .

Kudon sydämeeni hiljaisuuden 20.–22.10.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2017-07-13 15:25:12.0