Tapulin iltatori

to 22.6. klo 16.00

Muu tila

Tapulin iltatori kutsuu kellotapulin juureen kaupantekoon ja kanssaihmisiä kohtaamaan!

Tapulin ilatori kellotapulin kupeesssa, Liedon kirkon pysäköintialueella, os. Kirkkotie 14. Tapulin iltatorille voi tulla vapaasti myymään erilaisia tavaroita ja tuotteita vaikka suoraan auton takakontista. Sinne voi myös tuoda oman myyntipöydän. Paikkamaksua ei peritä, eikä myynnissä ole rajoituksia, joskin kahvin ja pullan myynti on varattu seurakunnalle. Iltatorilla on myös kukkien ja vihannesten myyntiä.

Tapulin iltatori avoinna torstaisin 15., 22. ja 29.6. klo 16-19 Liedon kirkon pysäköintialueella, os. Kirkkotie 14.
Tiedustelut: suntio Elina Tupala, p. 050 5980 754, elina.tupala@evl.fi

Tapulin iltatorin aikaaan torstaisin Liedon kirkossa myös suvi-illan hartaushetket klo 17.30.