Tammikallion seurakuntakoti

Tammikallionpolku 3g, 20660 Littoinen

Tammikalloin seurakuntakoti sijaitsee Littoisten tehtaanmäellä Littoisten kirkon välittömässä läheisyydessä, idyllisellä puutaloalueella. Tammikallion seurakuntakodissa kokoontuvat päivä- ja perhekerhot, muskari ja partio sekä lähetyspiiri.

Seurakuntakotia voi vuokrata juhlatilaksi. Sinne mahtuu hyvin 50 henkilöä. Seurakuntakodissa on pieni keittiö ja astiat 50 henkilölle.

Varaukset ja tiedustelut: kirkkoherranvirasto

Littoisten kirkon edessä on yksi inva-pysäköintipaikka. Muuten pysäköinti on sallittu ainoastaan Littoisten työväentalon paikoitusalueella, osoitteessa Vuorikuja 7.

Työväentalon pihaan pääsee ajamalla ylös Vuorikujaa, joka lähtee verkatehtaan mutkasta.

Vihkiparin, liikuntaesteisten ja tavaroiden tuominen on sallittu Tammikallion polkua pitkin, mutta autot on pysäköitävä Työväentalon pysäköintialueelle.

ti 30.4. klo 9.30 -11.30

Littoisten perhekerho

Lasten ja aikuisten mukavaa yhdessäoloa, lauluja, leikkejä, kädentaitoja. Tarjolla maksuton aamupala. Tervetuloa!
ma 6.5. klo 9.30

ti 7.5. klo 9.30 -11.30

ti 14.5. klo 9.30 -11.30

ma 3.6. klo 9.30 -12.00

Lapsiperheiden kesäkahvila

Tervetuloa lapsiperheiden kesäkahvilaanTammikallion seurakuntakodin pihapiiriin. OMM eli oma muki mukaan. Tarjolla maksuton välipala. Säävaraus.
ma 2.9. klo 9.30

ma 7.10. klo 9.30