Lauantaina kohti ehyempää elämää

Lauantaina 7.10. vietetään Liedossa seurakuntatalolla ihmisen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskityvää, ohjelmaltaan monipuolista iltaa mielenkiintoisten puhujien seurassa. Pitkälti vapaaehtoisvoimin järjestetyssä  illassa on teemana "Kohti ehyempää elämää". Pääpuhujana kuullaan psykiatrian ja neurologian erikoislääkäriä, lääketieteen tohtori, aivotututkija ja psykoterapeutti Irmeli Schüzia.

Schüz on kuvannut sisäisesti tervettä olotilaa luovaksi ja liikkuvaksi sitä tarvitaan muuttuvassa ympäristöissä selviytymiseen. Ehjä henkilö kykenee vastaamaan sekä ympäristön haasteisiin että omiin päämääriinsä ja tarpeisiinsa. Tarkoituksen ja arvon kokekeminen on tarpeen; sen kokeminen että elämässä ja maailmassa on oma paikka.

Pääpuhuja Schüzin lisäksi illassa kuullaan muitakin puheenvuoroja. Mukana ovat myös Kimmo Leino Torikirkosta, Arto Männistö Gospel Ridersista. Musiikkia tarjoilevat muun muassa Olli Sjöblom, piano, ja Jukka Lusenius, kitara ja laulu. Yhdessäkin lauletaan – sekä tuolijumapataan. Esiintymässä on myös israelaisen tanssin ryhmä, Tehila.

Ostoksia voi tehdä cd- ja kirjakirpparilta.

Illassa on myös rukouspalvelua ja lapsia varten oma leikkipaikka.

Kohti ehyempää elämää lauantaina 7.10. klo 17–18.30 Liedossa seurakuntatalolla, Kirkkotie 15. Kahvitarjoilu alkaa jo klo 16.30.

2017-10-05 10:38:00.0