Kirjailijat Kirkkoareenalla: Saara Kinnunen ja Mikael Pentikäinen

ke 22.3. klo 18.00

Liedon kirkko

Tervetuloa kevään kirjailijailtoihin - Liedon ja Tarvasjoen kirkoissa pidettävissä kirjailijailloissa kohdataan puhuttelevia aiheita, kiinnostavia teoksia ja niiden tekijöitä. Sarja avataan aiheella Isän kaipuu.

Saara Kinnunen ja Mikael Pentikäinen keskustelevat Liedon kirkossa klo 18 alkavassa illassa Saara Kinnusen teoksesta Isän kaipuu. Kinnusen Isän kaipuu -teos palkittiin vuoden 2016 kristillisenä kirjana. Palkinnon saajan valitsi Suomen yrittäjien toimitusjohtaja, luottamuksesta itsekin kirjan kirjoittanut Mikael Pentikäinen.

Filofian ja valtiotieteen maisteri Saara Kinnunen toimii sosiaalipsykologina ja perheterapeuttina. Hän on julkaissut useita teoksia ja luennoinut muun muassa parisuhteeseen ja perheeseen liittyvistä teemoista.

Toisen näkökulman illan aiheeseen tuo syyrialais-lietolainen isä, Ahmad Saleh, joka parhaillaan odottaa oman perheensä jälleennäkemistä.

Illan isäntänä on Lieto-opiston rehtori Risto Suominen. Kahvitarjoilun järjestävät Vanhalinnan Martat.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä