Seurakunnan yleisoluisteluvuoro Tarvasjoen jäähallilla

la 25.2. klo 12.00

Tervetuloa luistelemaan!

Kaikille avoin yleisöluisteluvuoro Tarvasjoen jäähallilla, Tiileri-areenalla (osoite Hämeen Härkätie 758, Tarvasjoki. Vuoro on lauantaisin klo 12-13 ja jää on silloin tarkoitettu luistelemiseen. Mailat ja kiekot jäävät laitojen ulkopuolelle. Lapsilla pitää olla kypärä, mutta myös aikuisille suositellaan kypärän käyttöä. Jäällä on aina mukana seurakunnan edustaja, työntekijä tai vapaaehtoinen.

Ensimmäinen luistelukerta on isänpäivän aattona eli lauantaina 12.11.2016 klo 12-13. Vuoro jatkuu joka viikko keväälle asti, mutta Liedon seurakunnan nettisivuilta kannattaa aina varmistaa, että vuoro toteutuu. Joskus isompi jääkiekkoturnaus voi peruuttaa vuoron. Jouluaattona pidetään myös taukoa.

Lisää tietoa asiasta saa outi.tukia-takala@evl.fi tai taru.sahla@evl.fi. Jos haluat mukaan valvojarinkiin, ota yhteyttä Aino Nurmeen aino.nurmi@loimaa.fi.

Tervetuloa luistelemaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille